2013年3月29日 星期五

英公主 2

念江河水,祝咒神驗,日來英公主夢示玄機:
1. 止止盧之大,小篆文有如武器,因其字型不正,故也,
示在下通知小龍女將 有血光之災,
    小龍女有武則天才智,日內自創國徽,一字中:
上空下明;以慕媚曌天下,以女皇自居,
其夫羅生成皇夫輔政,立國曰----後清,於復活節復姓
  愛新覺羅,加上皇夫姓羅,二羅以八維治國,
召在下為御醫,通知成都二羅父子上任二公,
速往朝謹;小鄧子聽令:代英公主皇姊致國書及賀禮.

2. 速往蒙古尋初孕母羊:生之公羊多頭;
狀如龜狀大當歸九斤;有機生羌十五斤.
於清明節熬當歸生羌羊肉湯------ 以享無夫之女.
此方乃醫聖張機:金匱名方,主治寒疝腹中痛,
及脅痛裏急者.
更從今日起更衣(無大便就去洗腸),
沐浴,斷食至清明節功成,得令方可再食.
吓!8日無飯食,我試過5日搾,暈低點搞!?那要幾圍枱?

    又夢醒!又行深般若波羅蜜多!
好彩上星期食了幾個蜜味波蘿,
在深圳念小學六年級之波蘿妹,每次我騎自行車經過,
小妹都隨母勤快叫賣,問起其姊?
才初三畢業就去打工,問其原故?
有7子女,食口浩繁,無奈!
小妹波蘿何價?2元1塊;8元1個.
你何價?小妹茫然!你隨我回家多少錢?
小妹害羞,其母說:好,你隨他去!小妹不從.
我向小妹說:若你母不供你念書,就上樓找我,明白未!?
老爸幾天加起來才食了一個,左腳板就痛風:
紅腫熱痛,馬上要老爸戒口及抬足.)

嘩!離清明才7日,飛机票又冇(high season 個hi!)
飛鴿傳書都不夠時間,只有找孝莊太皇太后代勞.
冇問題,但生羊肉要報關?
直接代找習總示王光亞,傳密旨梁振英,下令周一鑊就掂!
老周下崗了?不用麻煩,冰封速遞深圳,
我自會自沙頭角大污水渠運港.
預告孝莊:後清復國在即,阿門.
(蕭若元話孝莊信耶穌會傳教士,屬天主教,
傳教士要讀14年,屬污衣幫,今期教皇要名方濟各,
節衣縮食,一改淨衣幫: 奢華及童辟 .實舊教大幸,
但實做不長,易被回教原教義或淨衣幫買起!?)
 
 唉(長太息)!近來左撲右托,又要這樣,那樣禮品,
信用咭都爆廠,打去有牌貴利借,又話15分鐘免批30萬,
現在送上床又話要這樣那樣,有就唔使揾你啦,
李露媚,你呃人!早抖啦!
唉!休市幾日,股票賣唔出,真係親生仔不如近身錢!
攞對定情白金戒去當!?當鋪執咗笠,贖唔翻就弊,
失蹤的相好今日生日!唔啋我,好慘嫁,
呢世仔無愛過人嫁!遙祝嬌你生日快樂,青春常駐,
最少都等16年啦,南海神尼話你實重投我懷抱嫁!
唉!(慘過蘇軾:十年生死兩難忘,不思量,自難忘...............
發神經,死咗老婆就娶翻過,年年18姑娘一枝花,
東坡死蠢,遷官遷到客死異鄉,
拍下王安石個八月十五就掂,新人事新作風,
真係一碌葛咁!)

由香港找算命佬,算到去青島,都話我有82歲,
仲係有兩妻,吓!咪搞啦,一個都淨番半條人命,
女人最識呃男人幫佢養仔,有仔就唔要老竇嫁!
唉!睇相佬,唔想娶得唔得!?
    落地喊三聲,好醜命生成,整定嫁.........
不過咁,都有橋嘅,不過相金另計.
    計就計,冇偈,老襯做一次都嫌多!
比多次相金你先,快的講!
    嗱!你翻屋企同你相好咁講:
離就唔離,靚女由灣仔排到筲箕灣,加多兩錢肉緊,
包佢走,走咗之後,下咗气,就扮下矮仔,
揾輛花轎再迎娶就應命啦,儍佬!
    咁佢幾時返離?唔返離掂搞!
    幾時返我都算唔到!?
嗱!贈多你兩句,再講又另計,聽清楚:
你有比丘命,佢唔返頭,你就正好出家啦!
唔憂食,唔憂住,好過老儒生崔允明!

23 則留言:

  1. 小鄧子好福氣天天遇到公主, 還為佢解厄,
    正職中醫副職風水佬? 咦, 我咁啱識得好多個風水佬兼去修習中醫, 風水佬唔易做, 需識埋養生大道, 需知照顧貴(客)體最快連繫及取信
    [版主回覆03/30/2013 20:07:42]整形仲學吹,掂!
    [sweet dream回覆03/30/2013 13:12:04]你搞錯喇, 係6年前病房阿姐, 唔熟, 並非主動去識, 佢地可能想來個結構性轉形, 靠勞力轉為靠把口, 整日滔滔不絶..轉形時... 講野多過做野..講到把口邊夠佢吹呀 !!
    [版主回覆03/30/2013 01:50:59]嘩!你好犀利呀!乜义人都識,你好叻呀!

    回覆刪除
  2. 笑殺我了, 典故信手拈來, 針針到肉, 冇博覽群籍都寫唔出, 佩服!
    [版主回覆03/30/2013 09:33:18]姑妄聞之,姑妄索之!/
    [Peter回覆03/30/2013 09:21:05]姑妄言之姑聽之.
    [版主回覆03/30/2013 09:18:03]阿彌陀佛!皆是妄..........夜半無人鬼作詩!

    回覆刪除
  3. happy easter
    [版主回覆03/30/2013 20:06:36]you too!

    回覆刪除
  4. OH, margaret is a famous ppl?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. "攞對定情白金戒去當!?當鋪執咗笠,贖唔翻就弊,
      失蹤的相好今日生日!唔啋我,好慘嫁,
      呢世仔無愛過人嫁!遙祝嬌你生日快樂,青春常駐,
      最少都等16年啦,南海神尼話你實重投我懷抱嫁!
      唉!(慘過蘇軾:十年生死兩難忘,不思量,自難忘......."
      ....是...夢妮???

      刪除
    2. .人道是 阿彌陀佛接走....
      ....唉!咁...傷心嘅事...忘掉了吧!

      刪除
    3. "攞對定情白金戒去當!?...如果唔喺...阿彌陀佛接走....夢妮,
      你哋喺咪會結婚呀??

      刪除
    4. 夢倫...個妹...夢妮...
      係小說人物.....
      係我夢中.....妮水....去游水
      咁...KaKa,,,,能陪我去...秋泳....!?

      刪除
    5. 乜夢妮...係小說人物.....咋?!
      咁...你以前又話...要獨自去偷生嘅??
      係你夢中.....妮水/嚟水....即喺大夫就嚟有橫財囉!!

      刪除
    6. 你都算係...
      青山第一....秋水伊人
      幾時去.....秋泳...!?

      刪除
    7. 可憐丐婦胡春花
      無後為大是不孝
      當機立斷抽夫精
      身懷六甲污名聲
      才女高談論抽精
      欲除春花蕩婦名
      春花機智把子求
      走在潮流頂尖前
      貞節牌坊理應立
      大夫抽水嫌疑大
      實則思想仍是舊

      刪除
    8. 秋水伊人是嘉嘉
      抽水疑人是大夫

      刪除
    9. 樹葉黃了 就要掉了 被風吹了 找不到了
      太陽累了 就要睡了 留下月亮 等著天亮
      冬天來了 覺得涼了 水不流了 你也走了
      音樂響了 讓我哭了 心已丟了 還會痛嗎
      ....
      人道是 阿彌陀佛接走...小說人物....夢妮...
      唉!咁...傷心嘅事...忘掉了吧!

      刪除
    10. 夢妮..原是...KaKa....夢中妮/網中黎

      刪除
    11. KaKa....原是...夢中妮...網中妮...??

      刪除
    12. 係呀......徽妮......公主......
      觀音座下
      亦有對同命鳥飛
      鳳去樓空
      只剩得我情未罄.....

      刪除
    13. 觀音大士蓮花座下,有一金童一玉女...

      刪除
    14. 係呀....你點知嫁...
      哦 ! ....你仲唔認....係夢妮...

      刪除
    15. 有一傻金童,一靚玉女...

      刪除
    16. 凡係.....靚玉女.....都傻嫁.....

      刪除
    17. 都唔及小鄧子+分一咁儍…

      刪除