2019年9月6日 星期五

這個80後小子不太狂 ~ 精采留言

2019年7月4日 星期四    陳昇三十週年《華人公寓》巡迴演唱會(香港站)觀後感

妳好阿姨,八萬五想法絕對係冇錯,最衰其實係班商人同中產,
一影響到自己嘅利益就個個出晒嚟嘈,

佢哋幾乎全部控制住成個香港發展同經濟步伐,
佢地請少啲人失業率就升,壟斷得好緊要。
呢十幾年間,好似所有香港人都變得好貪婪,只講錢,
個社會已經變到好瘋狂搶錢嘅狀態。
而比起住屋問題,我覺得人口政策就更加需要檢討,

其實香港人係好易氹,你只要解決每日150人入港

同埋新界好多公眾地方一啲擺到明暗地裡賣淫嘅行為,
我肯定會少四分一人上街,但奈何香港政府尤其係近兩屆,
喺偏袒新移民嘅程度方面就越來越甚,
淨係講上公屋呢個問題已經引起一大堆中港矛盾嘅問題,
以前嘅新移民落到嚟個個勤奮工作值得尊重,
而家嗰堆全部好食懶飛又可以光速上公屋但就完全冇人管制,
由得香港冚唪唥變晒做呃飲呃食綜援新移民集中地,
但一個普通香港人申請公屋就十年都未排得到,
樣樣嘢加加埋埋就令到某班政棍有機可乘,
其實一直有睇我Blog嘅人

都知我一向都對大部分泛民議員好反感,尤其係張超雄,
我諗真係冇乜人記得而家香港遍地新移民、

假難民同南亞人全部都係呢條友搞出嚟!
次次遊行就走出嚟貓哭老鼠假慈悲,

我一向討厭建制派,但我更加憎佢呢種人!
仲有一點嘅就係有好多唔鍾意中國都未必係港獨派,我就係其中之一,
坦白講,大陸嘅歷史已經令到好多香港人對佢哋嘅法治完全失去信心,
佢哋連文化大革命同六四都唔願意面對,
一尾硬推國民教育但佢哋班高官就全部又送晒啲仔女去外國讀書

自己又攞晒外國戶籍,試問又點能夠服眾?
有時候倒不如大大方方承認自己曾經犯過嘅錯誤咪仲更加會得到多啲人支持,
就好似德國,不過我知道中共一世都唔會。

呢篇係一個年輕人所寫嘅一段感受,我轉載落嚟俾大家睇, 
希望大家都嘗試企喺佢哋嘅角度,諗一諗佢哋點解會變成而家咁,
講真有邊個後生仔唔想留喺屋企打下機得閒就拍下拖,
點解要出去硬食催淚彈仲有晒心理準備去坐政治監先?
我認為絕對唔係純粹因為政棍挑撥咁簡單,係佢哋真係感到絕望。

《致上一代:點解年輕人要搞事》

當你係佢地嘅年紀時,申請公屋只要幾年就有,而家,申請公屋,
單身由18歲排到50歲都未上到樓,而同時間新移民可以極速上樓。

當你係佢地嘅年紀時,一年有過萬居屋供應,


一年可以抽幾次,中簽機會唔低,私樓亦唔係遙不可及
而家,一年一次抽居屋,得三幾千個單位,幾十萬人爭,仲難中過六合彩,

私樓更加係絕望,除非你有父幹。

當你係佢地嘅年紀時,政府正在將市民由木屋,臨屋帶上公屋,居屋。
而家,政府話年輕人冇屋住,可以住橋底水管屋或者官民合辦嘅劏房。

當你係佢地嘅年紀時,雖然未至於想買樓就買樓,但要解決居住問題都唔算難,
有租務管制,租都租得起,再加各種置業資助計劃,
冇幾多人會因為住屋問題而冇得結婚

而家,大把年輕人拍十年拖都唔敢結婚,就算結左分都要分開住,
就係因為屋貴到租唔起買唔起。
當你係佢地嘅年紀時,大學畢業起薪萬幾,食個早餐十幾蚊,
而家,大學畢業起薪都係萬幾,但食個早餐係三四十蚊。
當你係佢地嘅年紀時,一個人做嘢可以養一家幾口
而家,兩口子做嘢都唔知夠唔夠養家。

當你係佢地嘅年紀時,撞正移民潮,做三幾年野就有得升職人工翻幾翻,
公務員冇人想做。
而家,個個年輕人志願都係政府工,

如果唔係,私人工隨時做十年人工都係多三幾千。

當你係佢地嘅年紀時,公園真係公園,營地真係營地,冇錢去旅行,
放假拍拖去行下公園露下營都可以享受寧靜,

而家,公園係大媽跳老舞同私下賣淫嘅地方,

營地就係大陸人嘅免費酒店,仲嘈過旺角。

當你係佢地嘅年紀時,政府係鼓勵建設香港,


為香港出一分力,成個香港朝氣勃勃而家,
政府係不斷叫年輕人去大灣區,

但同時又不斷放一大堆不事生產嘅大陸人落嚟。

當你係佢地嘅年紀時,唔會有官二代富二代同你講成功需苦幹,
因為當時苦幹的確會有出路。

而家,劉鳴煒之流最鐘意同年輕人講去少次日本就買到樓,
但去少一次日本都追唔到樓價一個月升幅。

當你係佢地嘅年紀時,民意能夠直達政府,


建制泛民都可以喺政府各部門佔一位置,更加唔會動輒被DQ。

而家,連監警會都容不下一個中間派,莫講話政府內部,
議會就早已失效,政府議案絕對通過,議員議案就絕不通過。

當你係佢地嘅年紀時,對住嘅係一個會重視人命嘅政府。
而家,對住嘅係一個若蓮喪子嘅政府,係一個老師自殺因為唔捱得,
學生自殺因為冇做好生涯規劃,年輕人死諫被完全無視嘅冷血政府。

當你係佢地嘅年紀時,港督夠膽單人匹馬落區食蛋撻,體察民情。
而家,特首唔將方圓一公里封閉生人勿近都唔敢落區 
總括而言就係,當你係佢地嘅年紀時,香港到處都充滿希望活力。
而家,香港對大部分年輕人都係絕望,
日復日工作結果連安居樂業嘅微細願望都遙不可及。

呢種情況係我最唔想見到,

就係一班年輕人開始因為自己嘅立場而仇視某啲老人家,
我明白每個人嘅經歷都唔同所以所持嘅思想同理念都會有分別,
我有時都會同一班比較年輕嘅朋友講,話佢地絕對唔可以因為人哋嘅諗法
同你唔同就將人哋妖魔化同定性為一個心地唔好嘅人,
更唔可以因為自己嘅政見而同屋企人鬧返,咁嘅行為係好唔值得。

有好多方法我都試過晒㗎喇~包括阿姨妳所講嘅牙膏,
但其實好多人都知道皮膚病呢樣嘢肯定係跟一世,

最多係控制病情,一定冇可能斷尾。
我當日都有睇到一個患濕疹嘅小妹妹

殺死自己老豆老母然後再自殺嗰單新聞,
當時睇完我個心真係非常之唔舒服!
雖然我100%唔認同呢位小妹妹嘅行為,
但係作為過來人我就絕對清楚同了解

每一位皮膚病患者嗰種無助無援嘅感受。
眼見身邊嘅朋友喺社會上努力打拼同盡情享受生活嘅同時,
我哋就不斷要為自己嘅身體而戰,呢種感覺實在係既無奈又感慨!😫

回第一段:所以我先成日同人講話

根本就冇可能要人哋完全接受自己嘅諗法,
因為每個人嚟自唔同年代就會有唔同嘅生活、經歷同思想。
老一輩嗰代捱過好多鹹苦,嗰陣科技亦唔發達,

言論自由呢樣嘢對於佢哋嚟講可能就冇咁重要。
之後再講遠啲,去到我嗰個年代,我係80後,不過我好早就出嚟做嘢,
所以有段時間我都會覺得而家班後生又唔捱得講嘢又冇禮貌份人又唔孝義,
但後來接觸佢哋多咗,我就漸漸體諒同明白佢哋所面對嘅困境。
阿姨,相信我,呢班後生仔嘅本質真係唔壞㗎~只係因為而家個政權太大細超,
所有事都偏幫晒近年落嚟班新移民,先形成今時今日咁嘅局面,
呢種狀況我好多年前已經喺個Blog度有提及過。
老實講,就我認識嘅所有新一批落嚟嘅新移民,佢哋全部都係好食懶飛兼乞人憎,
仲成日覺得我哋香港人欠咗佢咁!
而某班幾十歲嘅鹹濕伯父有啲仲要抱埋孫都仲要成日上去惹花惹草
仲將佢哋娶埋落嚟,咁都唔只,仲要臨老整多一盅兩件害死個細路,
點解呢班咁無賴嘅人竟然可以極速上樓?
但一班努力工作嘅後生仔就等成十年都仲未輪到公屋?
呢種極唔公平嘅待遇就係引發佢哋上街嘅其中一個重要原因,反送中只係一個導火線。
要知道,二百萬人上街嗰日唔只係一啲後生仔,仲有好多中年甚至係長輩嘅朋友。
我真心覺得,如果林鄭再唔好好處理中港矛盾呢個問題,
所爆發嘅衝突只會越嚟越多。😑

胡適曾經講過:現在有人對你們說:
「犧牲你們個人的自由,去求國家的自由!」
我對你們說:
「爭取個人的自由,就是爭取國家的自由;爭取個人的人格,就是爭取國家的國格!」
老實講,我真係好憎呢一班成日嚟香港呃飲呃食嘅蛀米大蟲!
佢哋嘅所作所為除咗影衰哂其他中國人之外,

仲搞到呢個世界越來越醜惡,越來越污糟!
因為有佢哋,大家開始對捐錢買旗做善事都有所顧忌……
因為有佢哋,人類僅有嘅同情心就漸漸變得可笑同多餘!
再者,一個國家不停做假貨,不停貪污腐敗,不停欺壓平民限制言論自由,
不停做黑心食物,視國民嘅生命如狗命,

種種原因加埋一齊,試問又點令人真心愛國呢?
事實上,我認為大部分香港人唔係唔愛國,只係唔會盲目愛國,
如木偶般隨當權者嘅指揮而舞動。
其實道理好簡單,國家對人民好,人民自然就會愛!
以我自己嚟講,我從來都唔主張港獨,但而家呢個國家,恕我完全冇辦法去愛,
我覺得而家係佢唔愛我哋,而唔係我哋唔愛佢,情況就好似梅艷芳個阿媽咁樣,
一個咁嘅阿媽你仲點樣能夠全心全意去孝順佢呢?😞

而家嘅年輕人其實思路好清晰,已經唔係咁容易受人挑撥,今次嘅遊行全部都係自發性,
同嗰班政棍唔係有太大關係,甚至喺一啲報導都可以清楚睇到
佢哋當中直頭有人企出嚟鬧爆泛民嗰班愛做馬騮戲嘅政治演員!📢

中國一早就應該需要有全面嘅衛生文化教育,

大家諗下如果可以教育下所有新移民
唔好再四周圍大小便,然後排隊就學下唔好打尖,

跟著平時啲言行舉止就禮貌少少,
唔好再個個落嚟好食懶飛無事生產,咁我相信所謂嘅中港矛盾
就唔會發展到今時今日咁嘅地方,

但我知道……去到呢個階段都好難返到轉頭!
更何況中國現時根本就冇諗過要解決呢個問題,

反而就一味喺度硬推啲洗腦教育
同每日放百幾個新移民落嚟溝淡香港文化,

咁新一代香港人感到自己嘅地位受到威脅,
咪開始不斷做出反抗嘅行為,

我覺得呢啲嘢係相對嘅,一隻手掌絕對係拍唔響!
阿姨妳諗下如果一個阿媽成日偏心另一個仔最終會造成乜嘢效果 ?
道理其實唔複雜,但我真心明白點解你哋會唔認同班後生嘅行為,
只係我想大家可以花少少時間去思考一下
佢哋為乜個個都會有一種以死相搏嘅心態出現……😞😩

https://unwire.hk/2019/07/09/social-score-system/tech-secure/amp/

有時間可以去以上網址,睇下中國未來想暗中推行嘅呢個政策,
大家覺得一個真心愛人民嘅國家會容許呢啲事情發生咩?全民計分制,
根本就如同一個大型監獄!😡😡😡

仲有就係睇到阿姨嘅呢段回應,

我就想貼返我喺2016年年頭所寫嘅其中一段文字,
我想講嘅係,其實我由始至終都冇將中共同中國嘅所有人民畫成一個等號。

節錄如下:
「你說我會不會因為香港現時所發生的種種問題
而歧視所有大陸人
和抵制所有來自大陸的東西?
我會不會因為自己的政治立場而跟所有藍絲和警察朋友割席?
我的答案是:人是應該擁有獨立思想的!不要隨便「歸邊」,也不用隨波逐流。
我的回鄉卡一直沒有續期,

我抵制CCTVB多年,我罷看王晶,拒裝樂視,拒用小米,
但同時我又不Like 100毛,也不喜歡看毛記電視,

更覺得「話你戇鳩怕你嬲」是首爛歌。
而一些來自中國的歌手,他們的專輯我曾經都買過不少,
像是王菲、那英、丁薇、李泉、崔健和黑豹樂隊等等……正所謂「針無兩頭利」, 
事實上,到今天,我跟我的藍絲朋友、警察朋友和大陸朋友都還是好朋友。
再者,其實我身邊有很多來港定居多年的大陸朋友都跟我一樣,
他們都十分痛恨共產黨和那些不守秩序的自由行,同時亦非常反對國民教育、
廿三條和一簽多行。於我的立場而言,大陸人不一定是敵人,
那些口口聲聲說自己愛港的香港人也一定是盟友。
你可以說我是大愛撚,也可以說我是假扮中立的五毛,但我真心覺得,
一些常把愛國愛港掛在嘴邊的人,到最後其實往往才是真正的害國禍根。」

對於阿姨所講話而家中國有好多人民


都係比較正常同進步咗,呢一點我都唔反對呀,
我之前都因為寫過一啲音樂文章

而認識到一班住喺上海或者係北京嘅大陸朋友,
有啲仲喺台灣見過面食過飯,佢哋普遍都係好有文化同見識,
到而家我哋依然都係好朋友,仲成日有keep住聯絡。

我嘅諗法從來係好簡單,我由頭到尾痛恨同所針對嘅
都係我所見到嘅同所認識嘅一班落嚟無事生產同埋呃飲呃食嘅新移民,
呢啲人可以攞盡社會福利同埋極速上樓,

實在係對一班努力工作嘅香港人好唔公平,
呢一點我係一直都好堅持嘅。
講真,如果政府可以好好正視呢啲問題,

我根本就搵唔到任何理由去反對佢,
奈何佢哋嘅做法就係一直逃避唔肯面對市民嘅不滿同訴求。

喺我心目中我依然覺得阿姨係一個好善良嘅老人家,

您一樣係好緊張班年輕人,
只係大家所睇嘅出發點唔一樣。


http://timeischanging2013.blogspot.com/2019/09/Nattramn.html#comment-form

你/妳能感受到他的寂寞和痛苦嗎?誤墮塵世的暗黑使徒 - Nattramn


出嚟社會工作咁耐,經歷咗咁多唔開心嘅事,我清楚明白,
一個人嘅政見立場係並唔一定代表住佢嘅人格同品德,
講真呀~我真係有深入去了解阿姨、火姐姐同埋菲臘兄(即過氣年輕人)
你哋呢班前輩嘅諗法,你哋同其他嘅所謂愛國者唔同,
你哋係真心想香港好同埋亦都痛錫班年輕人,只係同我站喺唔同角度去睇,
記得你喺我上一篇文章所提及嘅一啲國家歷史,其實有部分我都幾認同㗎。
另外,我之前都講過,喺身邊對我最好嘅人
基本上有八至九成都同我係持相反意見嘅,
而某啲喺現實上認識又同我立場完全相同嘅人,
就好似我喺下面同一位老Blog友所講咁,我係絕唔會因為咁樣就同佢哋拉近距離,
正所謂江山易改,本性難移,佢哋本質係點嘅人我又點會唔知,
傾下時事新聞就還可以,要交心就真係可免則免。👋🏻

千祈唔好咁講,我一向都唔鍾意啲後生仔後生女隨隨便便就叫人哋廢老,
正所謂家有一老,如有一寶,凡事都要先了解人哋嘅出發點係乜。
咁當然,嗰啲拎住鎚仔菜刀周圍走去斬同扑班後生仔嘅中老年人
直頭就可以稱之為人渣,試問佢哋又點可以同你哋相比呢?
喺現階段,我會減少上一啲社交平台例如係Facebook,
同女朋友/家人/朋友亦都會盡量避談免傷和氣,
而喺公司除咗同自己理念相同嘅人會傾多幾句社會時事之外,
平時我都係會選擇保持沉默,雖然全公司都知我立場係乜……🤣🤣🤣🤣

我認為今次死傷實在太慘重,所以呢種僵持嘅情況相信短期內都唔會停止,
但我希望任何人都好,對身邊嘅家人同埋曾經共過好多患難嘅知己朋友
以及一啲俾過你支持鼓勵嘅網友就真係要好好咁包容各自嘅諗法,
再稍作休息,唔好一直咁撕裂落去。🙏🏻🤝🏻

首先要清楚一樣嘢,政見相同嘅人並唔代表一定適合同自己做朋友,
我哋必須要學識抽離,人與人之間就係咁,唔經歷一啲大件事係唔會團結起嚟。
但當危難結束,有好多人嗰種憎人富貴厭人窮嘅心態又會浮返上面,
呢啲嘢冇得上心,因為永遠都唔會改變得到。🙂

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To Hong Kong :

意大利詩人但丁 :
地獄最深處
是留給在道德存亡之際
袖手旁觀的人


細良 :
庸之惡
面對社會災難時
沉默不語
為保個人利益
默許大規模暴行
今天見到示威生被濫捕,毆打,濫告
而沉默不語的學者,大校長,專業人士
囗囗聲(譴責任何暴力)的社會精英
他們放棄了應有的道德判斷
深恐後獨裁政權會追究
剝奪他們擁有的利益................
其實是整個社會的道德潰...................


https://www.youtube.com/watch?v=EqPtz5qN7HM  
eagles - Hotel California (Lyrics)

And I was thinking to myself
' This could be heaven or this could be Hell '



9 則留言:

  1. 這個80後小子不太狂 ~ 精采留言

    回覆刪除
  2. 狂小子很有個性,他很尊重我們這一些長輩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 80後狂小子很有理性
      尊重不同意見人
      他很有耐性向無知長輩解釋
      文章脫俗
      留言精采

      刪除
  3. 做人有個性有立場,才顯得與眾不同~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 理性做人
      有個性
      有立場
      才顯得是與眾不同好人~~

      刪除
  4. 大夫,
    你都是與眾不同的好人,請接受羊羊祝福,
    祝你身體健康,中秋節愉快 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 行公義
      好憐憫
      存謙卑心
      與耶和華同行
      祝Yeung Yeung
      身體健康
      中秋節愉快

      刪除
  5. 大夫, 你有冇徵得作者同意和交版權費﹖ 嘿嘿﹗

    要說的阿姨可能跟我所知的同一人吧﹖
    此位阿姨,滿腦子共產黨思想,歌功頌德,塗脂抹粉,
    卻總扮到我唔係, 只係以事論事。
    可惜, 來去用別人三幅被意見, 唉﹗ 呃人都要落點功夫呀﹗

    回覆刪除